Lees reviews en verhalen van onze reizigers!

5 Meer dan 126 beoordelingen
google
Hele fijne reisorganisatie waarbij de mensen van de ochtend tot laat in de avond in de weer zijn met de reis. Ik heb een reis geboekt naar Orlando en heb daar de beste vakantie van mijn leven gehad. Het is een groepsreis maar je kan altijd andere dingen doen. Van Disney en Universal tot alligators kijken op een air boot, Busch Gardens of een rit in de Slingshot van Old Town. De bestuurders van de organisatie gaan zelf mee. Heel anders dan een grote organisatie waarbij de leiding verstopt zit in een groot kantoor. Had graag terug gekomen maar beperk mij voor dit moment liever tot Europa.
google
Net terug van een geweldige reis naar Orlando. Dit was mijn eerste keer met Travel The Magic en wist niet goed wat ik kon verwachten maar ben heel positief verrast. Alles wordt van tevoren geregeld en helder toegelicht. Niks is te gek om te vragen en onze reisleider Marc doet alles eraan om voor iedereen er een prachtige reis van te maken. Hij kan alle vragen over de Disney parken en Orlando beantwoorden en geeft je een heleboel leuke feitjes en tips. Bovendien kan je flink met hem lachen en voelde hij meer een reisgenoot dan een reisleider. Al met al een hele leuke reis door goed geregelde vluchten, villa en vervoer gecombineerd met leuke reisgenoten, inclusief reisleider. Echt een aanrader!
google
Een fantastische reis gehad met deze organisatie! Ik bedacht kort van tevoren om nog met een groepsreis mee te willen en meteen werd alles voor me geregeld. 3 dagen later zat ik met de groep op het vliegtuig naar Orlando 🙂
De begeleiding van de hele reis was super. Marc voelde niet als reisleider, maar als een van de reisgenoten waardoor wij van de reis genoten. Hij leidde iedereen door de luchthavens, had oog voor iedereen in de groep en wist alle ins en outs over Disney, Universal en Orlando. Ook het halen en brengen van en naar de parken is een ongekende service. Er wordt rekening gehouden met ieders wensen en Marc stond erop om ons ook te helpen met hoppen tussen Universal en Disney. Ik heb een topreis gehad dankzij een topreisleider en een toporganisatie. Snel weer!
google
Ik ben net terug van de 12-daagse Disney World reis met Travel The Magic. Dit was mijn eerste groepsreis en ik heb er onwijs van genoten!

Alles was uitstekend geregeld door de reisleider Marc. Marc is een gezellige gast en ik heb veel met hem kunnen lachen. Hij is echt echt een Orlando en Amerika expert. Het is fijn om iemand erbij te hebben die de omgeving zo goed kent. Hierdoor zijn we op plekken gekomen waar ik zelf anders nooit zou zijn gestopt.
Tips aan toekomstige reizigers: bezoek de Krispy Kreme Donuts wanneer het groene licht brand, dan kan je donuts vers uit het frituur krijgen; super lekker!

Je slaapt in een luxe villa in Kissimmee vlak bij de pretparken. Doorgaans duurt de rit van de villa naar de drop-off ongeveer 20 minuten. De eerste dagen ga je met zijn allen langs de vier Disney parken. Daarna heeft iedereen de vrije keuze welke parken ze willen bezoeken. Zelf vond ik het leuk om samen met één of meer medereizigers op te trekken, maar je wordt hier niet toe gedwongen.

Vervoer gaat via busjes die door de reisleiding worden gereden. Elke avond kan je aangeven waar je dag daarna heen wilt en op basis hiervan wordt een reisschema gemaakt. Voor pick-up uit de parken krijg je ook altijd de keuze tussen op tijd naar huis te gaan (~17:00 uur) of blijven tot na de eindshows. Bij de vroege pick-up is het mogelijk om met een groep uit eten te gaan. Leuk voor mensen zoals ik, die alle Amerikaanse ketens een keer bezocht willen hebben.

Hoewel ik hier zelf beperkt gebruik van gemaakt heb, kregen we ook verschillende opties aangeboden om andere bezienswaardigheden te bezoeken zoals Disney Springs, Disney Celebration, de outlet stores, Bush Gardens, Seaworld, Shooting World, etc... Er is zo veel te doen dat, als je de vakantie dagen hebt, ik zou aanraden om de 15 daagse reis te boeken als je naar Orlando gaat.

Ik kan Travel the Magic van harte aanraden en ik ga zeker nog vaker met hun op reis.
google
Leuke goede reis, goede accommodatie, goede reisleiders. Reizen met de groep zijn flexibel. Wel ben je afhankelijk van de anderen wensen uit de groep als het gaat om uitjes buiten WDW, Univirsal en Sea World om. Denk aan: Uit eten, Bushgarden, Kennedy Space Center, Aligatoren kieken en Helicoptervlucht maken.

Zou ik nog een tweede keer terug gaan?
- Amerika; ja
- Orlando; Ja
- Vila; Ja
- Walt Disney World; Nee (Parijs is toch mijn thuiskomen)
- Universal; Niet gedaan, dus ja.
- Sea World; Niet gedaan, dus ja.
- Diversen anderen gelegenheden; ja

Marc & Edwin bedankt voor de reis 03 april 2022
google
net terug van een fantastische reis naar Japan.
eerst hebben we tokyo disneyland en disney see bezocht, dan de prachtige stad tokyo en alles wat deze stad nog te bieden heeft, tot prachtige tempels en super lekker eten.
daarna vertrok onze trip naar osaka met de shinkansen trein voor het volgende avontuur, universal studio's en alle leuke dingen die osaka te bieden heeft.
dit was allemaal tot in de puntjes geregeld door onze goede en leuke reis begeleiders, die ook graag een woordje uitleg gaven aan de mooie dingen die er te zien en te beleven waren.
ik zou zeker opnieuw boeken bij travel the magic!

Reizigersverhalen

Jan: “Alle hoogtepunten waren gaaf!”
En Paula reist nog lang en gelukkig!
Zachary & Emily: “Als we dan ook nog eens een walvis spotten, is deze reis op dag 2 al helemaal geslaagd.”
Kirsten: “Ik heb oprecht een top reis gehad.”
Nicky: “De cruise begon. We wisten niet waar we eerst moesten kijken, alles was zo mooi en tot in de puntjes verzorgd.”
Sharon: “We hadden al zo veel geweldige dingen gedaan en we waren nog geen eens op de helft van de reis. Disney moest nog komen!”